7 DECEMBER . Kreativitet

ett inlägg upplagt i insperation av en vän



Jag hade gått flera dagar , säkert två veckor , många många dar och tjatat . 
I torsdags slutade jag tjata och gjorde vad jag tjatat om  ... jag bakade !


Hemmagjorda snickers och riktiga ameriskanska cupcakes !









Wooaalha ! Ungefär så gick det till !
Boken som ligger där är för övrigt en utav de härligaste kokböckerna jag någonsin använt mig av !













Wooaalha ! Ungefär så gick det till !
Jag hittade en ny favoritsida till muffinrecept !



Gott !

Kommentarer
Postat av: emma.

ÅH! Jag vill åka upp till dig NUUUU! Och äta godis och prata strunt. Och skratta skratta skratta! För det gör man jämt när man är med dig. Älskar det!

2008-12-09 @ 23:56:54
URL: http://pearldiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0