9 DECEMBER . Nötskit och nonstop

Idag blev det inte så bra på vår fred och konfliktlektion .
Vår kära lilla teskedsgumma till lärare , Karin , skulle vara så gullig och bjuda på kakor när det var sista lektionen vi hade med henne . Med sig hade hon därför tagit kakor för att bjuda oss på , några Mellanösternkakor humbhabfumpa . Det som inte var så bra var däremot att dessa kakor hade ett lager nötter på ovansidan av sig . Jag kan säga som så att mina ögon blev inte glada , och min näsa ville inte vara med . Mina tårkanaler förvandlades till vattenfall och det rann tårar som aldrig förr ! Det slutade med att dem skickade hem mig och att jag knapprade piller hela eftermiddagen ! Surt ...

Nu på kvällen har jag i alla fall gjort pepparkakshus med
min bror och med min bästabästa mormor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0