22 DECEMBER . Även granen måste bli klädd

Häromdagen klädde vi granen här hemma !
Jag och famlij vanlij fick dessutom sällskap av vår alldeles egna maria carey !















Vi knöt snören runt kulor , spiror , hjärtan och stjärnor av plats . Vi trasslade med pärlband och fick glitter i både hår och tekoppar haha . Vi hann också med att äta chocklad och lyssna på julbandet undertiden !

När granen slutligen var klädd och stod och lös i sitt hörn satte jag och mara oss vid pianot och spelade och sjöng . Det var så mysigt ! Vi sjöng olika låtar och gjorde egna små arrangemang och stämmor , reslutatet blev toppbetyg haha !

Den kvällen var hur trevlig , mysig och julig som helst !
Jag är så nöjd med allting !

Kommentarer
Postat av: Emma.

Åh vad mysigt. Ibland känner jag verkligen att jag saknar er allihopa. Just nu är ett sånt "ibland"...



Puss och God Jul!

2008-12-22 @ 23:03:38
URL: http://pearldiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0