14 FEBRUARI . Bradag

image98

Igår var en mycket bra dag , en bradag helt enkelt .
Skoldagen bestod av tjejsnack , att chilla i en soffa och underhållning av Magnus Betnér . Men det som gjorde hela min dag var det fantastiska vädret , helt underbart . Från bussen påväg hem skuttade jag fram på trottoraen , mer än vad jag gick och solen lös på mig sådär soligt som den bara kan göra de allra första dagarna på året . Väl hemma låste jag upp dörren och blev välkomnad utav världens underbaraste vovve , så det var bara att fylla på henne godispåse , sätta på henne halsbandet och återigen lämna huset för en promenad . Länge , länge var vi ute och skruttade omkring i solen under den blåblå himlen , länge nog för att solen efter några timmar började försvinna ned bakom husen framför oss . Promenaden gjorde mig inte mindre glad , utan bredde bara på mitt underbart glada humör ytterligare . Puss på min hund säger jag bara !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0