18 FEBRUARI . Jag skulle kunna skämmas

Det är så att jag gjorde någonting idag som jag skulle kunna skämmas ganska mycket för . Som tur är , är jag inte den sortens person som orkar skämmas för allting , jag tycker det är onödigt helt enkelt . I alla fall , haha , så måste jag erkänna att det kan vara så att jag gjorde någonting lite smått pinsamt idag . Det är nämligen så att vi har en ung kille som jobbar i våran skola som SYO tror vi , som är toksnygg . Brunt ruffsigt hår med en snelugg + converse till en cool klädstil , så mycket bättre kan det inte bli . Han är den som alla flickor i hela skolan spanar på och om man endast kollar på det yttre så borde hans självförtroende vara skyhögt så inspanad som han blir . Jag och Matilda kom i alla fall strosande i korridoren där han har sitt arbetsrum , varefter jag pekade på dörren där det står ett antal namn . Medan jag pekande på en bild av honom , och genom uteslutningsmetoden konstaterade
vilket namn som var hans , stod jag där i korridoren och underströk hur snygg han var medan matilda inte annat än kunde hålla med mig . När jag tyckte att jag hade pekat klart på bilden vände jag mig istället mot Matilda igen för att sedan inse att han kom gående ungefär fem meter bakom oss . Jag antar att jag och Matilda då försökte göra allt för att verka lugna och coola , någonting som antagligen genomlystes ganska bra . När vi väl hade lyckats ta oss ut ur korridoren exploderade vi i skratt och insåg att vi antagligen hade gjort bort oss ganska duktigt . Men men , ingenting att gräma sig över . Om han nu hörde vad vi sa , vilket han antagligen gjorde , så bättrade vi bara på hans självförtroende lite till .

Så slutligen , varsågod tokigt snygga grabb till ännu lite bättre självförtroende när det gäller ditt yttre .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0