21 FEBRUARI . Psykologi och Filippinernas befolkning

Tills imorgon ska jag ha avslutat mitt geografiarbete om Filippinerna + att jag idag fick komplimeringsuppgifter till psykologin som jag ska göra tills imorgon . Jag har suttit och pluggat i nu snart fyra timmar och vi har sisådär två timmar kvar någonting . Denna lilla extra uppfigt är som ni förstår inte en snäll uppgift att få på enbart en dag . Trots allt går det framåt , vi är duktiga jag och min mamma . Nu sitter vi här framför datan och vill väl egentligen bara ställa oss på bordet och dansa eller lägga oss ned på golvet och dö . Medans vi tänker på de två alternativen sitter vi här och dricker vin , haha . Värt , så jävla värt . Med tanke på hur mycket vi har kvar , lär psykologin enbart bli roligare och roligare .
Men faktiskt så förtjänar vi vårt vin så svinigt mycket . duktiga duktiga vi !

Kommentarer
Postat av: Emma!

Åh! Heja er!
Hoppas du blev klar!

2008-02-22 @ 08:54:49
URL: http://pearldiver.blogg.se
Postat av: Maluun

Det var ditt hejjande som gjorde det emma ! Jag klarade och det blev desutom riktigt bra enligt mig och mamma själva haha .

2008-02-22 @ 11:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0