28 FEBRUARI . Våran dag

Kattmat ! Sovjet ! MAAAAH !
Dagen har börjat obeskrivligt bra genom att vi för fösta gången , efter alla dessa försök , lyckades komma ihåg att säga orden ovan direkt när vi vaknade ! Som en följd av denna underbara start på dagen vred jag upp persienerna och till vår lycka insåg vi att det var den klaraste blåaste blåblåa himlen utanför fönstret . Efter det klevade vi upp och jag traskade iväg till COOP för att köpa tacoskrydda . Hemma igen lagade vi tacos och satt ute på balkongen och åt , helt klart världens bästaste frukost ever ! Elsa , kattisen , har sprungist omkring som en dåre här fram och tillbaka i lägenheten , och hör och häpna , jag lyckades snudda vid hennes svans en gång utan att hon attackerade mig ! I alla fall så ska vi pudra våra näsor nu för att sedan ta en promenad under den blålåa himlen och med den våriga solen lysande på oss . Södermälarstrand nästa och förhoppningsvis massor av glada människor ! När vi promenerat färdigt planerar vi på att ta oss ut till skogen igen för att hämta upp min katt , hundisen , för att sedan traska upp till Stora Wäsby gård till våra älskade fyrbenta vänner . Lite dressyr på den perfekt mjuka tokstora uteridbanan och sedan en tur ut i skogen för att busa lite ! :) Mysa tillsammans och bara ha det bäst . Den här dagen har potensial för att bli en av de bästa dagarna ever , jag och yollan allstå .

Hoppas att du har det bäst pappsi , och skynda dig hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0