4 FABRUARI . Tips

Linda är bra att ha i stallet ibland . Hon är mycket rolig och lagom knäpp för att lyckas underhålla oss dagligen , frispråkig skulle man utan den minsta överdrift kunna säga att hon är . Hon är den som frågar hur allt går och som kommer med genialla tips och råd när det gäller boysen i våra liv . Så även denna dag kom hon med en åsikt och en förklaring om hur vi ska få som vi vill , så lätt och så självklart . Trots denna självklarhet var det ändå inte någonting som jag själv hade tänk på innan och som fick mig att helt tänka om och ändra på min strategi . Lindas tips är bra skit .

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Min sista tävling pågår nu :D Det enda man behöver göra för att vara med är att skriva en kommentar!!!

2008-02-04 @ 21:38:21
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0