9 FEBRUARI . 50 tal med Jens

Om jag fick en önskan uppylld skulle jag önska att jag levde på 50 talet . Resa tillbaka ungefär 60 år i tiden och leva som de levde . Det enda jag skulle göra var att sitta på en bänk i en park med en bok i handen . Bänken skulle stå under en jättelik ek och breda ut sig på marken i from av en sval skugga . Bredvid mig skulle det ligga ett packet cigaretter och jag skulle bära en kjol som skulle sitta högt upp i midjan . Min överkropp skulle täckas av en blus medan håret skulle vara uppsnurrat i en knut , eyeliner och runda klipsörhängen också . Bredvid mig skulle jag ha en man som stod och spelade på en gitarr och sjöng varma , underbara sångar . Mannen skulle vara Jens Lekman . Han ser ut att vara direktplockad ur 50 talet och där vi befann oss i vår park skulle han vara en riktigt gentleman . Kära 50 tal , käraste käraste Jens .

Kommentarer
Postat av: Emma!

Om du behöver resesällskap så följer jag mer än gärna med dig!

2008-02-10 @ 09:25:40
URL: http://pearldiver.blogg.se
Postat av: Maluun

din bild ,
+ du , jag och jens lekman

2008-02-10 @ 22:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0