16 JANUARI . Larssons

image85

Herr Kalle till vänster vs Herr Tom till höger


Jag åkte till Alperna med familj vanilj och tänkte kul , skit kul . Jag är fast i en liten by mitt ute i ingenstans med mamma , pappa och bror . Jag ska enbart umgås med dem i en veckas tid och ingenting annat . Jag var , och är , oehört tacksam för att vi åkte till St.Anton absolut , men jag måste medge och erkänna att jag kanske inte hade alltför höga tankar när det gällde det sociala umgänget liksom . Men oj så fel jag hade , för på samma pansionat bodde även familjen Larsson . Lilla lilla super söta mamman Ambritt , helt tokiga pappan Olle + deras söner Tom och Kalle . Jag kan lungt säga att det inte många gånger förut som
jag träffat så galna men underbara grabbar .
 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0