18 JANUARI .Utnyttjad

Jag är så trött , så fruktansvärt trött på er allihopa där uppe . I flera år har vi slitit som djur för att göra allting bra , för att få jobba i miljön där vi trivs , men framför allt har vi arbetat så hårt för att det har varit det bästa vi har vetat . Bättre än allt annat har det varit och det har inte funnits någonting som varit förknippat med så mycket glädje som att ta sig till sitt jobb . Men nu är jag trött , så fan i fan trött på allting att det känns som att jag aldrig mer vill sätta min fot där . Det är tråkigt , jätte jätte tråkigt men det finns ingenting som är roligt med det längre , och det eftersom att det vi gör aldrig , aldrig någonsin blir uppskattat . Jag kan inte i denna stund komma på en gång som vi har fått beröm över det om vi gjort och att någon har riktigt påpekat , efter att vi slitit från 06.00 på morgonen i åtta timmar framåt , att vi har gjort ett riktigt riktigt bra jobb . Vad som däremot gärna konstateras är vad vi gjort för fel , hur slarviga vi varit och vad vi inte hann med . Tänk vad skönt det hade varit om någon av er hade varit det minsta positiva och peppande , till och med lite stolta över att vi små skitungar faktiskt hade gjort allting , och så i de allra flesta fallen , gjort det riktigt bra . Men nej , det skulle ju aldrig någonsin någon av er komma er för att göra . Mm , men skäll gärna lite extra på oss bara för att vi inte är typ 40 bast , helt hjärntvättade av det enorma skitsnack som ständigt är i rörelse mellan hästmänniskor , trötta på livet och därför måste ha andra att ta ut sina aggressioner på . Nej men det är helt lugnt , skäll gärna lite till på oss .



jag kan däremot inte säga annat än att en del av mig fortfarande tycker att det är den absolut bästa platsen på jorden med dem absolut bästa människorna , men nu är jag trött . Riktigt pissigt trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0