19 JANUARI . Öppethus

Snark .
Snark , snark , snark , riktigt slitet är det för tillfället . Igår var det 18 år kalas och självklart var vi där , så klart . Nej det var väl inte direkt våran påse med chips av folk och inte värdens drag , men vi hade ganska mycket roligt för oss själva istället . Vi fann en uppsmekt ekorre , Elmer , som yolanda gick omkring med under heeeeela kvällen , och blev därför kallad hon med ekorren . Vart Elmer sov i natt vet nog bara han själv och yollan tror jag , möjligtvis gubben i himlen också . I rummet som vi fann Elmer , den uppsmekta ekorren då , fann vi även massor av andra roliga fynd som vi roade oss än massa med . Jag och Matilda gick , troligtvis ragglande , i alla fall hem till hennes moster där någon gång på natten när vi lämnat dem andra nissarna vid bussen , och antagligen somnade vi innan vi lagt oss i sängarna . Min gissning är att det var någonting i stil med ; Jag ställer klockan . Jag också . Snark . Jag sov sedan sjukt bra där i bäddsoffan och sen släpade vi oss från täcket sådär 15 minuter innan vi började . Vi kom sedan på att vi kanske borde ha gått upp några minuter tidigare när vi halvt sovande med bankande huvuden fick tokspinga till skolan . Vi var i vilket fall inte ensamma om att vara slitna efter gårdagen kunde vi lungt konstatera ganska fort när vi träffade några utav folket vi varit med kvällen/natten innan . Allihopa var vi väl ganska lagom snygga , glada och pigga kan man väl säga ..

Gårdagen var fäääätt ;
Farbror Abraham , Farbror Abraham !  haha

Kommentarer
Postat av: Fridah

kul emd öppet hus :)

2008-01-19 @ 15:22:18
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Maluun

alla var vi som små solstrålar

2008-01-20 @ 10:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0