2 JANUARI . Min tumme

Det är helt otroligt men jag har lyckats att halvt döda min tumme .
När vi kom hem efter nyårsfestandet lagade vi lite mat , kollade på film och slängde oss sedan i sängen och somnade som klubbade sälar . Jag vaknade efter några timmar , gick på toa och kände då att min tumme var helt cp . Det kändes som när man har suttit med benen i kors för länge , så att benet har somnat och sticker massa , och så kändes min tumme . Jag skakade lite på den , tänkte dumtumme och somnade om . Jag vaknade , kollade på klockan 09.30 skulle precis fluffa till kudden lite när , smärta i min tumme ! Dumtumme och så somnade jag åter om . När jag senare stod och gjorde en macka skulle jag sätta upp håret med tofsen som satt på handleden , och då AKDJHA ! DÄR under den stora toffsen satt en liten , liten hårsnodd runt min handled och när jag tog bort den , buuuu . Då ville jag nästan gårta för det gjorde så ont och jag kan lova att synen inte var något vidare trevlig , för blodådrorna på min handled var helt ASäckliga ! helt synliga , jääätte blåa och märket efter toffsen var typ 1 cm in i min hud . 
Nu har det gått ganska många timmar sedan igår förmiddag och jag känner fortfarande inte min tumme helt . Fortfarande sticker det ordentligt och jag har ingen riktig känsel i varken tummen eller en bit upp på handen . Orka att jag har rött band runt armen , är svullen och typ har förstört nerver i tummen så att det i fortsättningen kommer kännas så här .

Ibland är man allt bra , grattis till duktiga mig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0