21 JANURAI . Födelsedagskalas

Igår var det födelsedagskalas för allas våran låtsas kompis Mollgan ! Kalaset hölls till hemma hos Matilda Larsson och det var tårta , ballonger och hela köret haha . Det var roligt , jag hade under kvällens gång riktigt rktigt roligt och jag är jätte nöjd med gårdagen . Jag och Jocke skulle åka hem någon gång där på kvällen, men bussen måste varit massa förtidig för vi satt där hur länge som helst innan jag gav upp och traskade tillbaka till kalaset igen . Där kan man väl säga att det var lika mycket fart som när jag gick och det var chokladpudding mest överallt haha . Under nattens timmar började folt bege sig hemmåt en efter en och vi beslöt oss för att börja städa lite , myckte . Vi städade , fixade och trixade och tänkte väl egentligen bara slänga oss i första säng eller soffa för att toksova dem få timmarna som var kvar innan vi skulle gå upp igen . Det var där någonstans som det måste ha blivit någonting fel , för jag , yollan och en grabb satte oss och spelade gitarr och sjöng i vardagsrummet . Vi pratade , sjöng och spelade lite till och sen någon gång kom Calle också och parkerade i en fotölj . VI var tvugna att sova , det visste vi , så är det ju bara , men saken var den att vi somnade liksom aldrig . Klockan blev 04.32 , 05.17 , 06.00, 06 . 31 men vi slutade aldrig att prata , och tillslut var klockan någonting i stil med 07.30 och det var dags för oss att kliva upp igen . Jag , Yollan och hm , Martin , låg ihop klämda som små makrillar i en soffa och vi lyckades tillslt släpa oss därifrån ut till Calles bil . Calles bil gav oss sedan skjuts till Yollans skola , tack Calle och Calles bil . Där var det macka i kafeteran som gällde innan mattelektionen väntade . Jag var med på matten och insåg sedan att jag var tvungen tt åka hem och gå ut och gå med hunden och skriva geografiuppsats. Yollan ska gå tio timmar i skolan idag , hehe .. jauwg gjjillar daaaj superman mjhihi .

Så nu har jag varit ute med hunden , skrivit nästan klart geografin , ska snart ut med hunden igen och sedan till stallet och rida Trasan . Sen ska jag sova , sova som en stock .

Kommentarer
Postat av: Yolanda

hehheheehhehheeh Bitti

2008-01-21 @ 20:43:25
Postat av: Maluun

yolanda

2008-01-22 @ 15:45:56
Postat av: Maluun

yolanda

2008-01-22 @ 15:46:24
Postat av: Maluun

skit , det funkar inte att skriva kommentarer

2008-01-22 @ 15:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0