27 JANUARI . Johan kurs

   


Min helg har gått ut på att rida hoppkurs för Johan Lundin på världens bästa Alis Trace . Jag tror jag dööööör så mycket tycker jag om den där hästen , det är helt otroligt . Hon är absolut något utav det bästa jag vet och det just nu känns det som om att jag inte skulle klara mig utan henne ! Både igår och idag på träningarna har hon varit tokigt pigg , het , halvt galen , bara så otroligt rolig att rida ! Jag tror ingenting är så underbart roligt som att rida henne när hon inte kan stå still utav all den outtömliga energin hon bär inom sig , och känslan av att hon knappt nuddar marken när hon rör på sig utav all spänsten. När man rider mot hindret , vänder upp mot det , räknar in galoppstegen och sedan känner hur hästens bakben skjuter upp än i luften och man flyger över för att sedan landa på andra sidan . Det mina damer och herrar är en kick

När jag kom gående och skulle ta in henne från hagen tidigare på dagen , och ropade på henne och hon kom galopperande , jag tror inte att det finns någonting bättre . Det är min hund och Yollan , men annars finns det nog ingen som gör mig så lycklig som hon .

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag förstår hur du känner det :)

2008-02-04 @ 22:10:02
URL: http://philura.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0