3 JANUARI . Schristmauuas

Vi har varit i staden stockholm idag och fördrev tiden med att slösa bort massa pengar på kläder , fika och strunt . Kläderna var dock välbehövliga och jag lyckades införskaffa ett par jeans och sedan en tröja på Beyond Retro , underbara affär !  Vi var likt en stor flock typ gaseller hur många som helst i ett stort gäng som stövade fram , och det var jag , yolanda , gisela , matilda , evelina , lisa , emil och min bror johan . Vad jag inte riktigt förstår är då hur vi lyckades befinna oss inne i shoppingen så många timmar , trots att vi sammanlagt bara lyckades besöka Åhlens , Beyond Retro , Monki , H&M och Weekday . Efter att vi funnit vad vi sökte styrde vi stegen , eller tog i alla fall tunnelbanan , mot Söder och begav oss till Cafe String . Som vanligt var det fullproppat med människor men vi lyckades tillslut hitta tillräckligt många stolar och bord för att kunna slå oss ned hela sällskapet . Innan vi riktigt var på plats allesammans lyckades Matilda dock ha sönder en stol . Ha sönder och ha sönder , ett av benen gav vika och hon tillsammans med de resterande delarna av stolen föll pladask ned på golvet , och vi skrattade . Hjälp vad vi skrattade , och hela nedervåningen kollade lite besvärat åt vårat håll och undrade vad vi höll på med haha . Jag tror inte det finns någon annan människa på denna jord som skänker oss så många skratt som Matilda den vilda , haha .
Synd för er om ni känner henne

Kommentarer
Postat av: Yolanda

jag älskar när matilda tar sönder stolar

2008-01-03 @ 21:25:00
URL: http://menfaktiskt.blogg.se
Postat av: Maluuun

det är lika roligt varje gång mjhihi

2008-01-04 @ 18:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0