30 JANUARI . Vänner

Idag insåg jag hur små vi faktiskt är , vi unga coola halvvuxna människor som kallas tonåringar . Idag fick jag reda på att tre av mina killkopisar har en intärntävling mellan sig som går ut på att de tävlar om vem som plingar först på bussen hem mellan två speciella stationer . Så vi satt där i godan ro , bussen började åka ifrån en station, och en av killarna bokstavligen talat slänger sig på plingan och skriker HA ! Yäääs , där fick ni , yyeay ! Ett leende som inte är utav denna värld har spridit sig över hans ansikte och han ser ut som ett litet barn som precis har fått en hamster i födelsedagspresent haha . Så fruktansvärt söt är han där han sitter och är tokigt glad över att han plingade innan dem andra två ens han reagera . Efter plingandet och glädjeuttalandet blev det självklart en kamp om vem som har plingat först flest gånger och vem som leder denna otroliga tävling . Alla tre hävdade såklart att dem hade plingat först flest gånger och tillslut avslutades samtalet genom att de gick av bussen på olika stationer . Jag satt kvar på bussen sist och satt där och log för mig själv när jag tänker på hur underbart barnsliga vi faktiskt fortfarande är . Tre coola grabbar på snart 18 år som vill plinga först på bussen , jag tror inte att det kan bli mycket sötaste än så  .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0