4 JANUARI . Farväl grabbar


image80


Imorgon är dagen då jag och famlij vanlij knäpper igen våra resväskor för att sedan kliva på planet emot Österrike och St.Anton . Förstå hur tokigt roligt jag kommer att ha det och hur många underbara backar jag kommer att ta mig ned för . Jag har varit och pussat hejdå på Tarsan idag och vi hade så mysigt där vi promenerade fram i all snö och sol . Pappa har istället ägnat tiden åt att valla skidor och brädor mest hela dagen medan vi andra har packat packat och packat . Om en stund tar pappa vovven och kör över henne till farmor som ska vara barnvakt åt henne ,  det är inte alla som får vara kattvakt till en hund mjhihi .
I alla fall , ha det så bra folket så ska jag försöka komma hem hel och ren . Vi har ett helt år framför oss nu som vi bara ska försöka att roa oss igenom , och senare bestämma vilken som var fäkken 08 . Men det är ett ganska bra tag tills det att vi behöver bestämma det beslutet , alltså många partyn måste festas och mycket tokigt ska göras . 

Ha det i alla fall bäst nu , så syns vi snart igen grabbar .   För nu ska jag packat lite till , äta fruktsallad , krypa ned i min underbara säng och gå upp igen om mindre än 10 timmar . Kul , skit kul .

mjhihi , jag ska ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0