17 JULI . And what do you wear , dear friend ?

En klädstil .
En klädstil , stilen på kläderna man bär , stilen som finns på kläderna som hänger i garderoben .

En klädstil .
En stil som defineras med hjälp av vad du bär för plagg .

En klädstil .
En stil som ger andra människor en möjlighet att placera in dig i ett fack för de olika klädstilarna .

Jag beundrar folk med en snygg klädstil , verkligen , jag älskar när människor klär sig fint ! En person som bär en cool , snygg , fin eller vacker outfit gör mig glad , uppriktigt jätte glad ! Vår klädstil hjälper oss att beskriva oss själva . Olika klädstilar är bra tycker jag , dem gör var och en av oss unika på vårat eget formade sätt .








Kommentarer
Postat av: Emma!

Du har så rätt sötmalin!

2008-07-19 @ 00:05:58
URL: http://pearldiver.blogg.se/
Postat av: gisela

du har rätt, + att man blir bara arg på vackra människor som har helt fel kläder!! gah man vill bara dra in dom i en garderob och byta på dom!

2008-07-31 @ 21:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0