25 JULI . och nu vill jag lägga mig ned och gråta ..

.. för jag har möjligheten att gratis få åka med och jobba backstage på emmabodafestivalen nästa helg , men jag kan inte ..! eller jag kan , men jag måste välja mellan att åka på festivalen ( med bästaste david och lucas + anka ) eller träna terrängen för johan lundin , och då måste jag även åka och tävla i enköping den kommande helgen , självklart under samma dagar som emmaboda !  det här är en sådan där sak som jag egentligen absolut int ekan välja mellan , men måste göra i alla fall ! vad har jag gjort för att gubben i himlen prompt måste lägga dessa fantastiska aktiviteter just på samma helg , under samma få dagar ..? usch för honom , suck .. så nu kan jag i alla fall inte åka på emmaboda , som jag pratat om hela sommaren att jag så gärna skulle velat åka på , trots att jag har chansen vilande i min hand , livet är hårt ! jag får trösta mig med att jag istället kommer att ha ruskigt roligt med hesten under sammanlagt flera dagar och lära mig massor !





.. men jag vill gråta lite i alla fall ..

Kommentarer
Postat av: Emma!

Nu vill jag krama dig så att vi kan gråta tillsammans!

Jag vill också till Emmaboda, men jag kan inte. För jag åker på tävling på onsdagen efter. jag minns hur ute ur balans jag var efter peace and love så jag måste stanna hemma...



Det är inte lätt det här..

2008-07-28 @ 12:05:53
URL: http://pearldiver.blogg.se/
Postat av: Malin

livet är hårt , kanske för hårt , för söta små flickor som vi

2008-07-28 @ 19:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0