27 JULI . Likt innuti en dresserad rymdiller ..

.. som just stigit av scenen på en planet i yttrerymden kryper tröttheten i mig . Huvudet snurrar , allt känns upp och ned när jag rör på mig , ögonlocken blinkar värre än någonsin och mitt huvud vilar på en ketshupflaska . Jag är så trött , helt sjukt trött , tröttare än tröttast ! Jag ger upp , jag tänker inte kämpa emot längre , jag ger vika inför john blund och hans enormt starka sömnstofsarméer , jag orkar inte längre . Därför tänker jag nu stänga av dumburken , snabbduscha och sedan , redan sovande , krypa ned i min alldeles underbara säng för en lång natts skönsömn !

Jag har varit uppe sedan 05.20 imorse , jobbade mellan 06.00-14.00 och sedan red jag två hästar , dessutom cyklade jag till och från stallet ..  Imorgon börjar karusellen snurra igen och klockan 08.00 koommer hovslagaren och ska sko Trasan . Därefter åker jag och Trasknas till ryttarstadion och rider terrängkurs för johan lundin ! aaaah !

Nej , nu är det dags att repa mig inför morgondagens prestationer !
Godnatt grabbar !


Kommentarer
Postat av: John!

TUSEN TACK MALIN! Och nu är jag inte ironisk fastän det kommer verka som det, men! Jag tackar dig för att när jag läste "Likt innuti en dresserad rymdiller som just stigit av scenen på en planet i yttrerymden" så skratta jag så jag frusta ut Kopparberg Päron cider över mina lakan (Ingen fara, dem skulle ändå bytas). Gud vad bra att man får skratta så mycket ibland. Tusen tack för din omedvetna gärning och hoppas du får en god natts sömn!

2008-07-27 @ 22:39:03
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/
Postat av: Malin

john ! hahaaaa

jag ska nu tillägna dig ett tack jag också , tack för att du skrev denna kommentar och fick mig att skratta så att jag för min del satte macka i halsen haha .



dessutom fick jag en underbar natts sömn ska du veta !

2008-07-28 @ 18:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0