16 JUNI . Hultan , CampLill



Vi bodde ju då mitt i smeten , på campingens bästa ställe , i Camp Lill . Camp Lill var i alla fall så vi började kalla det där någon gång under den första eller andra kvällen . Lill var för att vi träffade Pablo , eller rättare sagt , Lill Pablo ! Världens underbaraste grabb tror jag , i alltid jätte korta shorts , en musse och mimmi filt + ett par glasögon på sig , vinglade han in i våra liv och satte djupa spår . Spår fyllda av fina minnen och hjärtliga skratt nätterna långa ! Fråga mig inte varför men framför våra namn så satte han "Lill" , så det blev LillKatja , LillaYollis och LillMalin för hela slanten haha . Camp Lill var av någon anledning tokigt populärt vissa gånger faktiskt och det flockades med härliga människor mest hela tiden !

Dessutom måste jag måste bara berätta , haha ! Jag , Katja och Yollan hade promenerat till sjukhustältet för att få alla förbannade skavsår omplåstrade av personalen där , men de flesta av dem var redan upptagna med en grabb . Jag var tvugnen att fråga en av tjejerna vad han hade gjort eftersom sjukvårdarna satt med ficklampa och lös upp i näsan på honom . Smått besvärad men ändå skrattande berättade hon att han hade stoppat upp en 5 krona i näsan ! Förstår ni hur tooooookigt ont det måste ha gjort , HAHA , jag dööör ! Han satt där i kalsonger , en prästskjorta på sig och flippflopp tofflor på fötterna . I famnen hade han en vattenpipa och hela han liksom vinglade när han satt och sa att han bara kunde snyta ut den , haha ! Efter många om och men fick sjukvårdarna ut den där 5:an i alla fall och bad honom att inte stoppa upp den där igen . Hans svar på det var ; Men det var ju bara bra att jag gjorde det , jag ger er erfarenheter som ingen annan gjort !
Underbart , fullkomligt underbart ! haha

Kommentarer
Postat av: yolanda

jag älskar mitt partyglas, lill-katja och lill-pablo, saras min och femkronan-i-näsan-mannen.





+ dig lite också

2008-06-17 @ 11:18:41
Postat av: Malin

+ lite dig också på dig med faktiskt kanske



och dem andra så klart !

2008-06-17 @ 19:23:51
Postat av: Emma!

Haha Jag dör lite!

Femkronan är ju bara för mycket!

Haha! Jag saknar era galan upptåg^^

2008-06-17 @ 22:11:41
URL: http://pearldiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0