16 JUNI . Hultan , Shambles

Dem kommer aldrig . Aldrig i livet att dem faktiskt tar sig i kragen och kommer och spelar tänkte vi . Det finns inte en chans i världen , nej nej nej , dem kommer aldrig att komma . Inte ens när vi stod och hängde där framför scenen , knappt en timme innan dem skulle kliva på scen och fast vår vän faktiskt hade sprungit på basisten i bandet , trodde vi att dem var där .


Men dem var faktiskt där , och från ingenstans en halv timme innan konsertens början , svansade Pete ut på scenen med en cigarett och ett glas i handen . Han satt sedan där och lekte lite med sin gitarr och spelade lite trummor för omväxlingens skull , hela tiden totalt oberörd av alla oss tusentals hysteriska människor i publiken . Med tre cigaretter fastsatta i hatten försvann han sedan backstage för att sedan leverera en efterlängtad spelning inför ett proppfullt Hawaii .


Foto : Emma Svensson

Overkligt är ordet som jag kände , som jag fortfarande känner , som är det bästa ordet jag kan komma på för att beskriva vad som hände . För det är fullkomligt overkligt att jag faktiskt har sett Pete Doherty med sitt älskade Babyshambles .


foto : Emma Svensson


Han är ett vackert vrak

Stefan Malmqvist


Kommentarer
Postat av: evelina

kika gärna in i min blogg och se hur jag har det :)

ha en bra dag.

2008-06-16 @ 13:46:12
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: John!

Jag visste att det skulle vara bra! Vissa recesenter är inte att lita på! Men jag visste att du skulle vara den bästa recesenten för den konserten! Och det verkar som om du tyckte om konserten, såklart, så det var bra!



//Emmas vän John

2008-06-16 @ 18:29:59
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/
Postat av: Malin

jag kan inte sluta le , haha det är helt galet ! Ja , jag gillade konserten , jag skrek efter babyshambles och jag älskade pete ! haha

2008-06-16 @ 21:47:43
Postat av: Emma!

Åhhå! PETE!

BABYSHAMBLES!

OH MY!



Och jag ser att John har varit här och kommenterar ^^

Det är ju typ bara en vecka tills vi ses igen!

2008-06-17 @ 22:09:24
URL: http://pearldiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0