25 JUNI . Ångest

Jag vill inte vara med , jag tänker låtsas som om det inte händer någonting speciellt under de tre kommande dagarna , inget speciellt evenemang som många av mina vänner är på . Spciellt inte någonting i borlänge , och speciellt inte en festival , typ verkligen inte Peace&Love .
Nej , nej , det här veckan har ett veckoslut precis som alla andra , inget särskillt alls .

Jag har funderat starkt på att krypa ned i min säng och gråta tre , kanske fyra , dygn i sträck och bara tycka synd om mig själv . Jag får se hur jag gör , men det är i alla fall ett satans lockande alternativ att få tiden att försvinna .

Trots allt så hoppas jag av hela mitt hjärta att alla ni underbara människor får några underbara dagar tillsammans och har tokigt roligt ! Jag lovar att jag utan problem ska tänka på er varannan sekund och hoppas på att allt går som en dans  .


Poss och kram på er nu , ha det så bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0