25 JUNI . I ett tidigare spår

Jag får en sådan abstinens , en sådan fruktansvärd abstinens efter att

träffa hundratals med trevlig människor
bli uppskattad och få komplimanger vart än jag vänder mig
vara smutsig , äcklig , sliten och bakis
dricka en cider för mycket , bli full och galen och dansa natten lång
vara glad , impulsiv , social som tusan och lättroad
lyssna på tokigt bra musik dagarna långa och fylla huvudet med ljuva toner
 
Jag längtar efter att bara vara jäkligt lycklig över allt det här tillsammans i en enda festivalig rör . Förhoppningsvis åker jag , yollan , david och lulle till emmabodafestivalen om några veckor . Om det blir så , så skulle jag nog svimma av lycka .
Snälla , snälla , snälla gubbe i himlen ..?


Kommentarer
Postat av: Emma!

Åhh.. Det var kul på P&L.

Emmaboda! Skitungar!

jag hoppas av hela mitt hjärta att ni åker dit!



Jag vill oxå åka...

Puss!

2008-07-03 @ 12:07:41
URL: http://pearldiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0