22 MARS . Påskparty

Igår var jag , matilda och jessica på ett så kallat party i Sigtuna .
Sigtuna , hjälp vi trodde att vi kommit till världens ände när bussen tillslut stannade på Haraldborgvägen som det så fint hette . Iförda strumpbyxor och varsin klänning stod vi sedan i flera minusgraders kyla innan vi blev hämtade och förda till the party . Väl där blev vi väl inte överdrivet imponerade på utbudet människor , men dem visade sig vara riktigt trevliga insåg vi senare . Läget var alltså så att vi inte hade någon dricka , det fanns inga toksnygga killar , vi var långt hemifrån , playstationet med musiken var osammarbetsvilligt och musiken var väl i sig inte heller någon hit . Det såg alltså inte så bra ut för oss . Men det var då det kom en kille glidande , en riktigt schteekig sigtunabo som jag kunde sitta och driva med för att sedan få all hans sprit . Han var riktigt jäkla usch , men vi lyckades ju dra nytta av honom också eftersom jag var asig mot honom vilket resulterade i att han sprang efter mig hela kvällen haha . Kvällen började alltså ganska segt , ganska inte så roligt , men det var då han kom ... grabben som räddade vår kväll ! Jag , Matilda och Jessica nästan dog , han var snygg , han var den snygga grabben vi hade längtat efter haha . Sen svischade timmarna förbi , liksom drickan svaldes ned , och jag och Matilda stod och dansade på diverse stolar haha . När vi kom till när natten återigen börjar vända om till morgon , kom Jessicas underbara pappa och hämtade oss . Så det blev skjuts enda fram till dörren där det kom en trött och nyvaken hund och hälsade på sin matte . Det bästa med att komma hem är att få borsta tänderna och krypa ned i sin älskade säng , vilket jag med nöje gjorde . Där jag låg i min säng konstaterade jag att kvällen slutligen blivit riktigt rolig , vi fick någonting att dricka och det anlände en snygg grabb .

godnatt , sa jag där jag låg i min lägenhet på södermalm .
haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0