23 MARS . Bokfrossa blandat med skivor i drivor

image120


I fredags var jag och mamma ute och åkte , och under resans gång besökte vi bokaffärer . Det är nästan töntigt hur mycket jag tycker om att läsa , eller bara att titta på alla fina böcker och deras underbara illustartioner ! Jag och mamma tillbringade smmanlagt en timme någonting, till att storsa runt bland böcker och bara trivas bland  blad och verk . Jag älskar böcker ! Att skriva är något utav de bästa jag vet , och man kan uttrycka sig så genom skrift . När vi väl släpade oss själva därifrån gick vi hem med en stor påse med böcker och skivor i , och enda sedan dess har jag varit så glad ! Jag ska tillbringa lovet till att läsa och lyssna på musik som gör mig glad , trevligt trevligt trevligt . Min favorit utav inköpen är Kvinnan som älskade skor utav Anna Davis , den är skriven på ett sådan härligt och detaljerat sätt , som när hon på ett underbart vis beskriver om hur de kornblå små skorna med sidenband på ser ut . Den gör mig glad , att veta hur de små kornblåa skorna med alla dess detaljer på ser ut . Kvällen ska jag ägna åt att börja läsa ännu en bok Hjärtat som vapen utav Björn Ranelid .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0