26 MARS . Pluspoäng till mig själv

Jag vill ge mig själv pluspoäng , en kram , en god kommentar och en vänlig klapp på kinden .
Jag har börjar lära mig att uppskatta små saker , att se det som knappt syns , att känna mycket för lite .

Idag är jag glad för att ...
- jag ställde klockan på 09.00 , eftersom det innebär att jag kommer hinna med massor  av saker idag .
- jag gjorde en frukost som innehöll en stor kopp te och en äggmacka .
- min bror inte orkade gå ut på morgonpromenaden med hunden , så att jag fick göra det .
- solen lyste på mig och hunden , för att det inte blåste i skogen där vi gick och för att vi hade så mysigt .
- jag har haft tid att lyssna på masor av brabrabra musik och läst massor av texter !
-  jag och mamma ska träffa linda , för att bestämma hur vi ska lägga upp tävlingssäsongen med Trasan .
- även idag ska jag traska upp  till stallet och ge Trasan morötter och pussa lite på henne .
- jag ska sova hos min farmor ikväll och vi ska gå på en utställning imorgon .
- farmor är glad för att jag ska komma .
- håkan har fått jätte bra betyg för sin nya skiva , som i sig gör mig tokglad !

Det här är saker som hittils har gjort mig glad , och klockan är bara mitt på dagen . Jag blir ännu gladare när jag tänker på allting som kommer att ha gjort mig glad under dagen innan somnar .


Kommentarer
Postat av: Emma!

Ja! Allt det där är tokbra!

Men Håkans skiva!
Har du hört?
Jag har hört! HELA!
Den är såååå braaaa!
Jag älskar zigenarliv deramin'

2008-03-28 @ 23:11:52
URL: http://pearldiver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0