8 MARS . Superhjältar , Bromma och en studsmatta .

Vi är pumor som är lyckliga hela veckan lång !
måndag , tisdag , onsdag , torsdag , fredag , lördag !

Igår var vi hos Jacob . Vi var hos Jacob för att fira Karin som fyllde 19 år , Karin skulle komma , men Karin kom aldrig . Så vi firade en födelsedag utan födelsedagsbarnet själv . Underligt med ganska festligt i alla fall . Jag , Yolanda och Matilda tillbringade födelsedagskalaset i Bromma med att dricka vin , röka vattenpipa och lyssna på äckligt bra musik . Sådan där musik som har en sådan kraft och inverkan på än att benen liksom viker sig och man inte kan göra annat än att låta den ta än med storm . Sedan sov vi i en liten säng , i ett rum som det blev 800 grader i och låg sedan ute på studsmattan i morgonsolen under den blåa himlen och lyssnade på håkan och annan hjärtemusik .

Nu har jag kommit hem och äntligen fått i mig lite frukost och en varm kopp te . Nu är det bara att ladda om för ikväll är det utgång igen , med flera vänner att träffa , flera låtar att dansa till och flera glas vin att dricka .
Jag älskar att det är helg !

Kommentarer
Postat av: Emma!

Åh gudars vad härligt!
Hoppas du får dansa hela kvällen!

2008-03-08 @ 19:18:59
URL: http://pearldiver.blogg.se
Postat av: Malin

det var planerat så , men nu vart det ingenting alls tyvärr och jag sitter hemma och tråkar . bättre lycka nästa gång

2008-03-08 @ 21:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0