10 MAJ . Sommardag

Idag har det varit så underbart väder . Det har varit så varmt att vi nästan runnit bort som smältande isglassar under den stekande solen . Det har vi varit skönt , så tokigt skönt att bara sitta och känna hur huden liksom bubblar av värmen . Jag har fått lite nya sommarkläder som jag och mammsen var och handlade idag , linnen , en blus och en kjol . Efter det åkte jag till stallet iklädd ett linne och mina älskade shorts från american apparel + flippflopp tofflor ! Sommar ! Där var det dax för stallmöte innan jag slängde på Trasan sitt hackamore och skrittade ut barbacka i solskenet . Det var så tokigt mysigt ! Barbacka , shorts , en glad häst och en blommstrande omvärld . Det var så grönt överallt och både jag och Trasan var på toppenhumör där vi skrittade fram och njöt av solen och alla fåglar .

image159



Det var mysigt idag , jätte mysigt ,
och dessutom gnäggade hon så sött när jag kom och hämtade henne i hagen .

Kommentarer
Postat av: Emma!

Oj vad härligt!
Verkligen så himla härligt!

2008-05-12 @ 19:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0