11 MAJ . Terrängträning

image160


Idag har jag och Trasan tränat vår första terrängträning för iår och vi var kungarnas kungar ! Känslan när man rider mellan stock och sten är fullkomligt obeskrivlig ! Trasan var så duktig så duktig , gick på allting utan att tveka , och hoppade alla möjliga sorters gravar utan ett enda litet stopp  ! Hästarna var så glada där vi red på fälten medan solen sken och bättrade på den påbörjade bruna färgen på våra armar . Hästarnas öron var ständigt spetsade framåt i förväntan inför vilket hinder vi skulle hoppa och glädjeskutten kom med jämna mellanrum .

Det gick bra , riktigt bra idag och det gör mig så glad .

Kommentarer
Postat av: Gisela

vad mysigt det låter !!
HUR Underbart som helst med vårat vackra väder :D

2008-05-11 @ 20:48:49
Postat av: Emma!

^^
Jag vet hur det känns! Och det är jag så tokigt glad över!

2008-05-12 @ 19:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0