12 MAJ . Med ett leende på mina läppar

För här sitter jag , hemma och sjuk som en säl , hostande och dan , med ett leende som räcker och blir över på mina läppar och lyssnar på Lasses allra bästaste Elden . Hade jag varit friskare än vad jag är hade jag definitivt hoppat omkring här hemma och dansat tills jag inte skulle ha orkat stå upp mer .

För jag är glad , flickan här är riktigt glad !

Och min allra bästa vän Yolanda kommer och hälsar på mig senare idag . Bara för att göra mig glad , för min skull , bara för att jag är sjuk och inte har träffat henne på flera dagar ! Endast för min skull kommer hon och hälsar på mig och får mig att skratta . Bästaste , bästaste hon !




" Här färgas molnen i skymning ganska ståtligt över Grand
och det ser lite ut som den där natten när ladan brann, om du minns "

Kommentarer
Postat av: Emma.

Och precis där, då ska ni stå och titta på Grand!

2008-05-12 @ 19:17:49
Postat av: yolanda

bra kompis du verkar ha iallafall. fint namn med.

2008-05-12 @ 22:47:28
Postat av: Malin

Vi ska stå framför Grand , och den här kompisen är bra att ha

2008-05-13 @ 08:15:02
Postat av: CK

Lars, Lars i våra hjärtan!

2008-05-14 @ 16:26:47
URL: http://cktheone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0