15 MAJ . Födelsedagsmiddag

Idag ringde min vän Yolanda till mig med det underbara meddelandet att jag var en av få bjudna till födelsedagsmiddagen hennes familj ordnar när hon fyller hela 19 år . Det gjorde mig mycket glad . Fast som vi brukar säga, jag skulle ha blivit arg om det hade varit annorlunda , mihihi . Så nu ska jag en vacker dag ta mig en tur på stan och köpa en present till henne , någonting jag vet att hon kommer att bli glad över .

Sjuk som jag är ser jag nu framemot nästa fredag och min bästa väns nittonde födelsedag .

Kommentarer
Postat av: yolanda

åh åh åh , säg att det är gustav norén du ska köpa ? eller en ponny, en ponny är helt okej !

2008-05-16 @ 00:15:28
Postat av: Emma.

Åh vad kul med födelsedagar!
Grattis till Yollis!

2008-05-17 @ 14:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0