16 MAJ . AAAAH !

Skit samma, man kan ju inte älska alla
skit samma om turen blev min vän
och skit samma om varenda liten stjärna skulle falla
ja skit samma, du ringer aldrig mer igen

Jag har sett hur du kämpar för att ta dig loss
Hur rösten manar: Stå upp och slåss
Hur dumheten sprakar med tomtebloss
Hur den fadda massan skriker: Kom med oss
Det är ett tufft liv

Jag satt på ett möte bland viktiga män
Dom sa: Du har inte hittat din marknad än
men skriv på för oss så kan vi snacka sen
Jag gick min väg och kom aldrig igen
Det är ett fritt liv



När du står på toppen och tittar ner
och det är ljust vart än du ser
När du har vunnit
Kom ihåg mig då

När du får spring i dina ben
och jordens dragningskraft är klen
När du är i luften
Kom ihåg mig då


Vi är lördagens änglar som virvlar i stan
Vi är dom som du hatar en söndag på dan

Vi är änglar med blickarna högt i det blå
Vi är dom som förlorar men jublar ändå





Så här känner jag mig just nu ! 
För nu känns det som om vad som helst kan hände , det seplar ingen roll hur det går , för det löser sig . Det blir bra tillslut och en vacker dag kommer det bli som jag vill . Musiken fyller mig med en glädje större än allt och kvällens äventyr kommer att bli underbart !  AAAAAAAAAaaaaahhhhhhh !  

Kommentarer
Postat av: cattis

vad heter låten? :)

2008-05-18 @ 21:10:29
URL: http://lillapi.blogg.se
Postat av: Malin

Det är fyra olika sånger av världens underbaraste , bästaste Lars Winnerbäck !

Blåa ögon
Stort liv
Kom ihåg mig
Solen i ögonen

2008-05-29 @ 18:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0