22 MAJ . Packa packa !

image175


All min lediga tid har jag idag ägnat åt att vara i stallet .
Vara i stallet , fixa , rida och pussa på Trasan och för att pcka i ordning allting inför den kommande helgen .
Det är ju nämligen så att jag , pappa och Trasan , tillsammans med andra Stora Wäsbyare , åker upp till Bollnäs imorgon för att rida fälttävlan ! Det ska bli så otroligt jääkla tokroligt , jag läääängtar ! Nuuu , är klockan snart halv tolv på kvällen jag och pappa har precis kommit hem från de sista förberedelserna idag . Nu är min kropp och mitt huvud trött och jag ska snart smidigt glida ned i min säng och njuta av min stundande sovmorgon . Sedan är det två lektioner i skolan , tillbaka till stallet för det sista packandet och sedan iväg !

ÖNSKA MIN LYCKA TILL !

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha vilken jävla minn du har på bilden Malin! :D

2008-05-24 @ 17:43:26
URL: http://hhunny.blogg.se
Postat av: Emma!

Lycka till! ^^

2008-05-24 @ 19:59:44
URL: http://pearldiver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0