27 Maj . Bollnäs

Vi åkte , vi var där , vi tävlade och vi åkte hem .
Ungefär så gick det till , förutom att det var utspritt fredag till söndag och att vi gjorde lite fler saker där emellan . Roligt hade vi i alla fall och det gick riktigt bra för Stora Wäsby även denna helg !

Maria och Cinnamon kom på en tredje plats i CNN*
Maria och Bonito kom på en sjätte plats i CNN*
Ellan och Zamarit kom på en första plats i debutant för ponny kt. 1
Moa och , hm , hennes häst kom på en första plats i debutant för häst
+ många andra imponerande prestationer !



Mitt och Trasans egna tävlande gick dock inte speciellt lysande . Dressyren var okej och hoppningen var super , men tokigt somd et blev så ramlade jag av i terrängen ! Från ingenstans tvärnitade hon och jag flög som en liten vante rakt in i ett hinder i form av ett hus . Aj aj i handleden , blåmärken och allmänt mörbulltad blev resultatet , men det kunde gått mycket värre så jag kom lindrigt undan . Vi red dock banan efter tävlingens slut och då gick det som en dans . Bättre lycka med själva tävlandet nästa gång !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0