27 MAJ . Med musiken som en osynlig mantel om mitt rum

image176


Nu , precis nu innan jag snart ska krypa ned i min underbara älskade säng , måste jag skriva det här .
För precis nu känns det så rätt och så bra . Den här låten som så många andra gånger får mig att gråta floder , gör mig i denna stund lugn , harmonisk , stadig . För jag blir glad när jag tänker på den känslan som fyller ens kropp när man är på konsert , när man befinner sig i den atmosfären och är så pass lycklig  . Få saker berör mig så mycket som att se videos eller filmer från livekonserter. Att se hur hela publiken bara vill , se hur människorna på scenen ger och det enastående samspelet där emellan . Min absoluta favorit är denna underbara video med Coldplay , när videon i slutet övergår från att vara ressigerad till att bli tagen ifrån en livespelning  . Hur otroligt , ofantligt mycket människor det är och hur otroligt ofantligt vackert det är när dem alla bara finns och är med . Jag är kär i slutet av den här videon .

http://www.youtube.com/watch?v=TBO6_u6Mb6s


Puss på er Coldplaygrabbar
och godnatt

Kommentarer
Postat av: Emma.

Fy satan vad snyggt!
Jag ryser! åhh.. Coldplay är ju så braa!

2008-05-28 @ 11:49:11
URL: http://pearldiver.blogg.se
Postat av: Malin

den är heöt underbar videon ,
gåshud man får gushud !

2008-05-29 @ 17:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0