6 MAJ .Blandade känslor efter en fågelskådning i gyningen

" Malin , vi är dem enda vakna människorna i hela Rotebro ! "

Idag har jag klivi upp snuskigt tidigt för att med min biologigrupp åka till Bögsgård för fågelskådning .Vi var väl sådär mottligt roade hela högen när vi halvsprang efter våran lärare med kikare runt halsen . Att vi sedan knappt såg några fåglar alls och att några gubbar stod och sågade ned träd en bit ifrån oss gjorde oss inte mera muntra . Hur som helst fick vi i alla fall äta frukost någon timme senare och då blev vi lite gladare allesammans . Vi blev så glada av att äta att vi till och med hade riktigt roligt ,
tokigt roligt faktiskt och skrattade så att vi knappt kunde stå !

Snipp snapp slut så blev det tråkiga roligt tillslut !

haha , ibland är jag festlig värre

Kommentarer
Postat av: yolanda

haha. jag blev glad av det här inlägget och jag kan riktigt se er gå där med sura miner framför mig ^^ haha

2008-05-06 @ 22:16:02
Postat av: Malin

ha ha ha .
kul , skit kul .
det är ju roligt att någon glädjes av det i alla fall

haha

2008-05-07 @ 21:18:53
Postat av: Gisela

jasså, du åkte dit endå haha såg video och bilder på maddes blogg HAHaha jag sov vid den tiden och hade det varmt och skönt :D haha

2008-05-07 @ 22:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0