1 NOVEMBER . Tårta till frukost

jag var sliten och jag åt tårta till frukost idag ,
det säger ganska mycket om gårdagen tycker jag .

jag hade roligt .
jag var full som ett as .

ändå kan det vara så att jag önskar att jag i alla fall inte hade varit där .

jag pratade med yollan i telefon idag , länge .
vi kom fram till att vi är ganska bra och inte bara äckliga snorungar som gör vad som helst för lite uppmärksamhet , för igår var vi tokiga på varsitt håll och redan dagen efter sitter vi och skrattar åt alltsammans . det är inte mycket vi kan göra åt skiten idag och ändå var det inte så farligt haha


Kommentarer
Postat av: yolanda

jag tycker om oss. jag tycker vi är bra.

2008-11-01 @ 21:32:51
Postat av: malin

jag tycker att vi är bra som få ,

om jag får säga det själv

2008-11-03 @ 22:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0