14 NOVEMBER . Till frukost

Jag dricker te , som vanligt .
Jag dricker te och äter en macka till frukost ,
jag är ganska nöjd .

Jag har varit så fruktansvärt omotiverad den här veckan , helt sjukt omotiverad . Jag har mest velat ligga i min säng dygnen runt och lyssna på brabra musik dagarna och nätterna i enda . Detta önskemål har ganska självklart inte gått att genomföra på grund av saker som skola , famlij , vänner och hästarna .

Det är det där sista som jag tur nog är tvugnen att ta tag i varje dag . Jag kan inte bara skita i att åka upp till Stora Wäsby och hoppas på att Trasan tar hand om sig själv eller att någon annan helt plötsligt ska göra det . Jag måste åka upp i stort sätt varje dag och se till att hon har det bra . Det är så härligt . En del kanske kan tycka att det verkar tufft , svårt och jobbigt , och visst , det är tufft , svårt och jobbigt men det är värt det alla gånger om . Jag har aldrig varit trött på den här delen av mitt liv när jag kliver in genom dörrarna till stallet . Det kan kännas lite motigt ibland att åka upp när det spöregnar eller är snöstorm , men aldrig att dessa tankar skulle finnas kvar i mitt huvud när jag kommer gående i stallet och Trasan står och tittar ut efter mig för att säga hej . Det är hon som får mig att inte fastna i sängen vissa dagar .

Oj klockan var tokmycket och jag måste åka till skolan för att ha avslutnign på en kurs i 30 minuter ! Efter det är det bara att ta sig hem för att åka upp till världens vackraste varelse och ta sig igenom ett dressyrpass med Birre ! 

Aaah , jag måste springa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0