16 NOVEMBER . Bowlingdisco

Discobowling är ett nytt favorit uttryck för mig .
Säg det , smaka på det , riktigt smacka fram ordet , discobowling .
Det är ett helt fantastiskt ord !

Discobowling var någonting du provade på någon gång när du var sisådär tretton bast och det var det enda tillåtna utelivet du hade för dina föräldrar . Discobowling är mellanstadiet eller pansionärsnivå , du får välja själv .


I fredags var Evelina här och någon gång under alla de timmar som vi pratade på natten kom jag fram till att discobowling är min favorit just nu . Klockan 02.00 på natten är allting discobowling vill jag lova .

Det du säger är discobowling ,
det du tänker är discobowling ,
det du känner är discobowling ,
det du gör är discobowling !

Discobowling , är jäkligt roligt ord .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0