16 NOVEMBER . Det snurrade i min skalle

I natt , då snurrade det i min skalle .
Det snurrade i min , yolanda och karins skallar .
Tillsammans snurrade vi fram genom Stockholmsnatten i en väldig fart .

Det var egentligen meningen att jag skulle vara hemma lördag kväll . Jag skulle sitta hemma med min mamma och pappa och kolla på mamma mia och sjunga med i kör . Det var meningen att jag skulle ta det lugnt .

Det blev inte lugnt .

Anledningen heter Karin . Karin ringde nämligen till mig och gav mig abslolut noll anledningar att banga på en partykväll . Jag var mer eller mindre tvungen att byta om , fräsha till mig , gå från hejjagserutsomensackasäck till hejjagärstörstapartypinglanistan , ta med mig Yolanda och dra till Stocksund och Karin . Fast jag menar egentligen Snarin eller Knarin ... Hos Karin / Snarin / Knarin blev det förfest och allsång för hela slanten innan vi lyckades ta oss ned till tunnelbanan . Kvällen spenderade vi sedan inte helt oväntat på Ace vilket blev o så lyckat . Det var tokigt så roligt vi hade , vi kunde idag inte komma på en enda anledning till varför kvällen innan skulle varit speciellt lyckad men oj så roligt vi hade ! Vi dansade och pratade och minglade och tackade nej till grabbar och vissa av oss flörtade vilt eller diskret haha .

Vi kom hem till Karin / Snarin / Knarin vid , jag vet egentligen inte när men , ungefär 04.00 någon gång och rasade ned i sängarna . Kära älskade underbart inbjudande sängar , mmm !

Det bästa med allt var i alla fall utan tvekan att jag hade med mig min tandborste i väskan .
Jag var nöjd hela kvällen igenom . Tanborste , yes yes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0