20 NOVEMBER . En kvällspåse innehållande allt och ingenting , tack

Jag vet inte riktigt vad jag vill skriva , jag vill bara låta fingrarna svepa fram och tillbaka över taningentbordet några gånger . Jag skulle vilja lägga mig och läsa men jag är alldeles för trött , jag avstår trots att jag har en bra bok som jag har läst de första sex kapitllarna i . Jag gick och lade mig för ganska precis en timme sedan man jag har fortfarande gjort det minsta försök till att faktiskt sova . Snart , jag ska sova snart .

Hela dagen idag har jag glidit omkring i skolan och känt mig som om jag var gjord av gelé , en riktigt sprattellgubbe har jag varit . Sedan satte vi oss på bussen från skoln och då , BAHM , hjärter dam kastade sig över mig utan förvarning . Jag blev chockad och tyst , jag ville bara att hon skulle släppa sitt grepp . Resten av kvällen har hon hägnt med från och till , låtit mig vara ifred för att sedan komma med en alltid lika överraskande men väntad känsla .

Jag har spelat piano , jag vill spela piano . Jag skulle vilja spela piano hela natten ! Men det går inte för att alla andra sover , vilket jag också borde göra alldeles strax . Förresten älskar jag mitt nattduksbord samtidigt som jag känner lite avsmak . Det frambringar en konstig känsla hos mig . Det är rörigt men de röriga prylarna vill jag ändå ska ligga kvar , för dem är alla saker som jag tycker om eller som jag trivs med att titta på .

Jag har bl.a. ;
- en nattdukslampa
- en lavalampa ( som jag avskyr mer än pesten )
- en neccesär med nagellack
- en väckerklocka
- fyra böcker
- en placket som jag har vunnit  med trasan
- ett par solglasögon
- en nagelfil
- en telefonladdare
- ett brev
- tre texter som jag har vid olika tillfällen på olika platser

Jag vet inte riktigt vad jag vill med det här inlägget , men nu är det skrivet .
Jag ska sova nu ! God natt

Kommentarer
Postat av: yolanda

lavalampan <3

2008-11-21 @ 07:52:53
Postat av: malin

jag hatar lavalampan , du hatar lavalampan , linda bengtzing hatar lavalampan . min mamma tycker om lavalampan .... usch

2008-11-21 @ 09:03:42
Postat av: yolanda

jag hatar lavalampan. men den har sina fördelar. som när man är arg och kan skaka den så känns det bättre. tycker faktiskt att du borde tillägna ett blogginlägg till lavalampan.

2008-11-21 @ 17:55:02
Postat av: malin

du har rätt , alldeles rätt min vän . när jag får en stund över , typ imorgon när jag har håltimme , ska jag skriva några rader för min lavalampas skull !

2008-11-23 @ 23:04:43
Postat av: malin

du har rätt , alldeles rätt min vän . när jag får en stund över , typ imorgon när jag har håltimme , ska jag skriva några rader för min lavalampas skull !

2008-11-23 @ 23:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0