23 NOVEMBER . Kändishoppning !

nu på kvällen har det varit tävling för kändishopparna uppe hos oss på Stora Wäsby . det var fullt hus där uppe och jag tror aldrig att det har varit så mycket människor på läktaren som ikväll ! ryttarna skötte sig utmärkt och inte en enda ramlade av haha . vi åt pepparkakor och folket drack glögg , så det var en riktig familje-julkänsla ! de medverkande är ;

Wille Crafoord
Bygglovs-Matte
Jessica Almenäs
Petra Nielsen
Peter Gustavsson
Therese Andersson
Blossom Tainton - Lindqvist
Karin Mattsson
och självklart Linda Bengtzing !

jag och linda hade taktiksnack , vi gick omhoppningen och jag tjatade att hon skulle svänga för ytterhjälperna . linda nickade och sa jajajjajaja , nu tar vi det en gång till ! avslutande betämde jag att hon skulle rida precis så som vi besämt . linda red precis som vi hade sagt , nästan . hon var kung och trasan var finare än finast ! jag säger bara som så , att Linda vann .

OM hon gjorde , ATT hon gjorde !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0