3 NOVEMBER . En kommentar som blev för lång

för från början började jag faktiskt bara kriva en kommentar i min vän emma's blogg . hon ska nämligen åka till kenya och undrade vad hon skulle packa mer än bara shorts och skjortor . det var då jag började skriva en kommentar , men sedna insåg jag att den blev alldeles för lång för att få plats så jag skriver min kommentar här istället !

emma ...

du lär fylla iPoden med så mycket musik som det bara går ! sådan musik som gör dig glad och får dig att sprattla  och skratta hjärtligt , och lite sådan musik som får dig att bli arg , och sådan musik som får dig att tänka och fundera , mest av allt känna . för om du har all denna musik med dig så kan inte resan bli annat än underbar , och du kommer inte må annat är bra när du kommer hem . liksom utvilad , fräsh , och fylld med inspiration . du kommer säkert att få ha sett massor av saker du aldrig någonsin trodde att du skulle få se . när du kommer hem kommer du antagligen att värdera saker annorlunda  och fått nya insikter . allt kommer säkert att fungera fint utan din vän iPoden också , men jag tror att du måste ha din musik för att få ut det där lilla extra ur afrika . så snälla emma , ta med dig massor av musik och sola för mig !

Kommentarer
Postat av: Emma.

Oh Malin!

Det ska jag verkligen göra!

Har du några favorit tips som jag måstemåste ta med mig?

2008-11-04 @ 20:23:13
URL: http://pearldiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0