4 NOVEMBER . Jag är sjuk sjuksjuksjuk

det här är en sjukdag .

det är någon som killar med en fjäder i min hals och liksom retsamt drar fjädern upp och ned för att killa lite extra . någon har hällt ned sand i mina lungor , vilket gör att jag piper som ett dragspel varje gång jag andas . jag hostar och snorar . det här en är en sjukdag .


jag har dock roat mig med att umgås med min kära bror som även han var hemma och äcklade . systerlig som jag är har jag bakat scoones och gjort te åt honom , och själv hunnit med att dricka sex koppar te hittils .



te är mitt allt , jag älskar te .


någonting annat som jag älskar är mitt piano . det har underhållit mig hela eftermiddagen , mina fingrar har fått spela och min röst har fått sjunga bland kraxandet . det är rogivande . 




dessutom har winnerbäck som vanligt varit mitt trogne sällskap dagen lång .
jag har fastnat på dem sista drömmarna de sista dagarna , jag finner den fruktansvärt bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0