13 OKTOBER . Att få ett sms

" Varför känns vattten kallare när man ätit en minttablett " ?

Jag älskar att få spontana sms !
Det är helt underbart att få ett sms som säger allt fast ingenting ,
och på samma gång säger ingenting men allt och menar massor !

Men jag undrar varför vattnet blir kallare när man har ätit en minttablett , varför det egentligen ?
Det är en sådan där sak som man undrar över men som man nog aldrig  kommer att få reda på .

Det är inte direkt så att tror att jag kommer lägga ned energi på att få fram ett svar , men jag önskar att jag gjorde det . Så därför bestämmer jag att jag här med lägger till på min detskajaghagjortinnanjagdör-lista ;

ta reda på svart om varför vatten känns kallare att dricka när man har ätit en minttablett .

Jag är nöjd med att ha utökat listan med denna punkt . Det är en bra punkt .
Jag blev glad när jag fick ett jättejätte bra sms idag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0