19 OKTOBER . Snart

Snart har jag varit varit vaken i 16 timmar och jobbat i 9 utav dem .
Snart har jag sprängande huvudvärk för att jag är så trött och utmattad .
Snart ska jag byta till sängkläder , borsta tänderna och använda nattkräm .
Snart ska jag gå och lägga mig i min älskade säng och sova så gott .
Snart ska jag lyssna på Melissa Horn innan jag somnar .



Snart är det måndag igen .
Snart ska jag gå upp för att gå på promenad med min kära hund .
Snart ska jag återigen cykla till stationen för att ta tåget till skolan .
Snart är det onsdag och då är det Greys på kvällen och jag och linda ska hoppa med trasan på dagen .
Snarat är det fredag och jag ska ha gjort klart ett svenskaarbete .
Snart är det fredag och när jag går hem den dagen har jag höstlov , mitt sista höstlov .
Snart är jag ledig en hel vecka och har möjligheten att göra nästan vad jag vill .

Snart är bra , men nu är det nu .

Kommentarer
Postat av: Emma!

Och den där klockan var rysligt fin!

2008-10-20 @ 19:23:39
URL: http://pearldiver.blogg.se/
Postat av: malin

tack ! problemet är att jag har lagt den på något jätte bar ställe som jag nu har glömt bort vart det är ..

2008-10-20 @ 21:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0