2 OKTOBER . Som Simba och Nala - Ryan och Marissa

Nu känns det som om den börjar på riktigt .
Sommaren är över och kommer inte igen förän om många långa månader .
Istället är hösten här och har satt vår omgivning i brand , precis som vid den här tiden alla tidigare år .

Det är tråkigt , att det blir mörkare och mörkare för varje dag som går , men på något sätt känns det som att jag i denna stund tycker att det är okej . Det har inte velat som jag har velat den senaste tiden , men det blir så , och som jag har citerat så många gånger förut , och som alla tiders Lars Winnerbäck sjunger ;

" Livet är en dans på rosor men det är en dans med svåra steg  "

Det blir bättre och varje gång jag ser på de gul - orange - röda löven runt omkring mig blir jag lite glad . Jag tror att vi måste få ha våra breakdowns ibland , det är nyttigt för oss allihop .

Igår satt jag och min vän och kollade på säsongspremiären av Greys Anatomy , och då kändes det som att allting kommer att bli bra . För nu när antagligen världens bästa tvserie har börjat igen ska jag varje onsdag klockan 21.00 sitta framför tv:n och följa dessa karaktärer . Jag ska se hur det går för jordens vackraste Izzie och hennes förhållande med George , om Erica är homosexuell och om Callie faller för henne eller fortsätta att tumla runt med Mark i jourrummen . Vi får se om Miranda kan lösa sina äktenskapsoproblem och om hon kommer kunna ägna mer tid åt sin son . Jag kommer att få reda på vad som stör Christina och om Lexie någonsin blir accepterad som någo annan än "den andra systern Grey " , och inom en framtid kommer jag att få veta hur det kommer gå för Alex och Ava . Sist men inte minst , kommer jag att få följa relationen mellan Meredith och Derek , Simba och Nala - Törnrosa och Prinsen , Ryan och Marissa , Alladin och Jasmine .

Det kommer nog att  bli bra om ett tag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0