24 OKTOBER .

ikväll är en kväll att ägna åt sina nära och kära har vi kommit på , vi ska därför ha en ägnadigåtdinasyskon-kväll . jag , yolanda och johan ska tillsammans avnjuta en enastående , fantastisk , underbar tacosmiddag lagad av inga mindre än mig och yollan själva . sist men inte minst står ett biobesök på menyn .


jag och yolanda är bästa vänner
jag och johan är bästa vänner
yolanda och johan är bästa vänner

jag och johan ser inte ut att var mer syskon än jag och yolanda gör
jag och yolanda ser inte ut att var mindre syskon än vad jag och johan gör
johan och yolanda ser inte ut att var mindre syskon än vad jag gör med någon av dem

slutsatsen är att vi är tokigt olika allihop , men vad gör väl det

för jag kan ju inte klaga när jag har en lillebror och en yolanda
yolanda kan ju inte klaga när hon har en mig och en lillebror
och johan kan ju knappast klaga när han har två storesystrar

vi ser det som en vinn - vinn situation så att säga




ialla fall , om vi ska ha mysigt och kul ikväll , att vi ska ha mysigt och kul ikväll

Kommentarer
Postat av: yolanda

fucking love it. och nu sitter ni förhoppningsvis på bussen. finally.

2008-10-24 @ 18:11:49
Postat av: Anonym

5/5 toasts !

2008-10-25 @ 22:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0